.

.
.
.
.
.
.
.

2009. október 27., kedd

ablakok

Ismét két fénykép az olasz utakról. Az első kép 2005-ből, már hazafelé San Marinóban készült. Estefelé értünk oda, a felhők kezdtek leszállni, így fönnt a városban tiszta volt az ég, jól lehetett fotózni. A második kép Modenában készült két éve. A szállásunkkal majdnem szemben, az utca másik oldalán lévő egyik ház homlokzatát gyötörte így meg az idő. Reggel fotóztam, amikor a nap épphogy besütött az utcába, és a surlófények még inkább kiemelték a hámló vakolat fakturáját.


San Marino, 2005


Modena, 2007

És az utca:


Modena, 2007

Az alábbi képek kísérletezgetéseim eredményeként jöttek létre. Nyomdafestékkel és hengerezéssel készültek, ahol tulajdonképpen a henger kialakítása volt a lényeges momentum. A sorozat több tagból áll, de kiállításon (Szegedi Nyári Tárlat), csak ez a három szerepelt, így fotót nem találtam róluk.






Ablakok I-III., 2002 (nyomdafesték, papír)

+ 1 ablak


Ablak, 2006 (tus, szén, papír)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blogodban, ahogy párosítod az emlék "képeket" munkáiddal. Nagyon színvonalas! Sok további frissítést!

    Egy rendszereres olvasó:)

    VálaszTörlés
  2. ...igen,sok további frissítést!/
    hmmm,.. azért Nekem pár fotód új,még nem láttam.. ezért is édemes figyelemmel követnem a bolgodat! :)
    ..pl. San Marinós fotó nagyon-nagyon tetszik! ..szinte érzem a levegő textúráját...perpill jól esne az a nyugalom amit áraszt.. neked is -nem de? Én csak egyszer voltam ott, akkor is napközben, ezért ilyen fényviszonokban sajnos nem élvezhettem még.
    ..ami a festést illeti: Ami ötleteket láttam mostanság Tőled,azok eléggé kívánatosnak mutatkoznak! Nagyon várom a végeredményt majd blogon is! ?) :)

    VálaszTörlés